Romet Kadet M780 - újra egyben

 2010.09.10. 15:16

Külsőleg teljesen elkészült a Romet, egyetlen dolog maradt hátra, az elektromosság bekötése, amivel ma délután meg is próbálkozunk. Egyébként kapott egy új kuplung bowdent (ami eddig volt rajta az nem is az eredeti), a fékek tökéletesen fognak, a váltó pedig még szebben jár mint ezelőtt. Folyamatban van az első fék felszerelése is teljesen új alkatrészekből, ami eddig hiányzott róla. Ezeken kívül készítettek hozzá egyedileg színes benzintank matricát, mivel ez gyakorlatilag beszerezhetetlen. Amint minden összeállt, készítek több és szebb képeket, valamint egy részletes listát a költségekről. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dieselpower.blog.hu/api/trackback/id/tr982286471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RomettRider 2010.09.10. 18:03:55

Nagyon tuti lett a gép, az ezüst meg nagyon tetszik, ha megtennéd hogy leírod ez milyen festék volt nagyon hálás lennék érte. Nagyon ütős lett a gép, gratulálok hozzá!

RomettRider 2010.09.13. 20:43:18

Köszönöm szépen a linket, elmentetem, meg felírtam a spray nevét, sajnos nem sajnos hamarosan szükség lesz rá, tegnap úgy 12km után megállt a gép és még egy pár km-t bírt miután szétszedtem az út mellett részben, de aztán nem bírta ki hazáig szóval a héten egy átfogóbb szétszedésre van kilátás. Kezdem elhinni amit mondanak hogy sajnos ez nem egy hosszú távú motor. De az is lehet hogy 2-3km emelkedő ártott meg neki, majd kiderül

Wiss-N · http://dieselpower.blog.hu/ 2010.09.13. 21:39:17

@RomettRider: nekem olyan történt hogy ha egy ideig nagyon húztam neki elkezdett lassulni, de kiderült h az úszó volt rossz, kicseréltük, azóta jól megy. Vagyis menne mert ma ugyan a gyújtását megjavítottam, de a váltóval valami gond van, így holnap én is szétszedem. Az enyémmel eddig 10 km volt a max amit megtettem.
süti beállítások módosítása