Romet Kadet M780 - újrafestés

 2010.08.31. 21:03

Így nézett ki a Romet egészen ma reggelig, amikor ugyanis elkezdtem a piros festés eltávolítását, mivel (a képen is láthatóan) az már több helyen lepattogott. Egy jó adag kromofággal és rengeteg munkával sikerült leszedni a régi festéket, kapott rozsdamarót, holnap reggel csiszolás és kaphatja is az alapozót.

 

A következő képen a jelenlegi állapot látható, de mindenkit megnyugtatok, lesz ez még sokkal jobban is szétszedve :) További beszámoló holnap!

A bejegyzés trackback címe:

https://dieselpower.blog.hu/api/trackback/id/tr452262750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RomettRider 2010.08.31. 22:16:24

Örülök hogy rátaláltam erre az oldalra. Nem rég kaptam ismerőstől egy Romett Kadett 750est. Nem sok reményem volt hozzá de én is megszerettem. Most valamit elcseszhettem rajta, de úgy is jön a latyak idő szóval szétkapom, aztán jövőre remélem már én is túl leszek a festésen és az alapos helyre pofozáson. Elég feltűnő egy járgány:) Sok sikert a géphez, figyellek most már rendszeresen:)

thuugya 2010.09.01. 16:57:35

TEgyél fel arról is képet amikor már csak pucér az egész:D

Laca84 2010.09.01. 19:50:32

Piros festett kerekek, hó fehér oldalfalú gumik...És már kész is Rat Bike!:P:D

Wiss-N · http://dieselpower.blog.hu/ 2010.09.02. 01:00:20

Reggelre meglesz a kép a lecsupaszított vázról :)
Kedves előző tulaj nagyon "ízléses" módon pirosra festette az első kereket, de a kromofág azért használt neki :D
Egyébként a váz teljes egészében fényes fehér lesz, a többi alkatrész pedig vagy marad krómozottan ami ép, ami pedig nem az kap ezüst festéket. (lábtartó,bak,első és talán hátsó kerék is, sárvédők,kipufogó tartó)
süti beállítások módosítása