Ma elkészült az új fehér festés, várom a kritikákat és dícséreteket is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dieselpower.blog.hu/api/trackback/id/tr922269283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laca84 2010.09.04. 17:58:27

Hmmm!:P Ha sárvédőknek szép a krómozása akkor ezzel fehér színnel ütősen fog ki nézni. Ja amúgy én Sidol-al szoktam megtisztítani a krómot. Igaz kicsit büdös de jó.:)

Wiss-N · http://dieselpower.blog.hu/ 2010.09.05. 01:44:49

@Laca84:
Ma sikerült összerakni, a motor/kipufogó kivételével minden rajta van. Holnap felkerülnek ezek is és csinálok képeket. De tényleg elég ütős lett :D
A sárvédők, felnik, berúgókar, váltókar, lábtartó, mind ezüst festéket kapott.

RomettRider 2010.09.09. 09:30:21

Hali, eleinte furának hatott a fehér festés, de ahogy egyre többet nézem egyre jobban tetszik. Kíváncsi vagyok a vég kifejletre nagyon. Én nagyon feltűnőre szeretném a motort és szerintem ez is ilyen lesz a végén:) Az ezüstre leszek még kíváncsi, most hogy lassan ideje nekem is szétkapni nem tudom hogy nézne ki egy csillogó kék festés a mattosabb ezüst színnel. Mert gondolom az ezüst festés matt lesz. De szóljatok ha nem így van, sajnos ebben elég amatőr vagyok.

Wiss-N · http://dieselpower.blog.hu/ 2010.09.10. 15:33:39

@Laca84: már raktam is fel új képeket! :)
süti beállítások módosítása