Gyakorlatilag elkészült Rometem, még apróbb simítások hátra vannak, de már abszolút üzemképes. Sőt, inkább üzembiztos! :)

A videó mellett néhány képet is készítettem a kb. végleges állapotról, valamint itt az ideje összeszámolni, hogy mennyibe is került egy ilyen kismotor életre keltése :)

A következő alkatrészek voltak szükségesek:

Benzincsap - 1750 Ft

Úszó - 690 Ft

Kuplung bowden - 450 Ft

Első fék bowden - 450 Ft

Első fék kar - 830 Ft

2 db fehér festék spray - 2000 Ft

2 db szürke alapozó spray - 2000 Ft

Ezüst spray - 1250 Ft

Brigéciol motorblokk lemosó - 900 Ft

Kondenzátor - 650 Ft

Gyertya - 300 Ft

Gyertya pipa - 490 Ft

Benzin szűrő - 350 Ft

Váltóba fénygolyó - 35 Ft

Új, magas fényű csavarok - 500 Ft

Ami még szükséges lesz:

Kuplung nyomólap és kuplung továbbító hasított szem - 1000 Ft

Kilóméteróra spirál - 650 Ft

Megszakító - 400 Ft

Tömítés garnitúra - 250 Ft

Matricák - úgy döntöttem nem veszek rá, mert így tetszik

Lendkerék lehúzó - egyéni hegesztés útján egy kis gépészmérnöki segítséggel :)

Gyújtó kábel 2X és benzincső - adott a szomszéd :)

Kromofág - találtam a garázsban egy üveggel + köszönet Attilának a segítségért!

Összesen:

14 945 Ft

Emellett szükséges még sok segítőkész családtag/barát és határtalan lelkesedés ahhoz, hogy elkészüljön talán az egyetlen (és ezáltal a legszebb) Romet a környéken.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dieselpower.blog.hu/api/trackback/id/tr982315157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thuugya 2010.09.29. 22:02:38

Szerintem is jó gép de én már csapattam is neki bleeeee:D
süti beállítások módosítása